Pages

Ads 468x60px

19 Eylül 2012 Çarşamba

Sebzeli Spagetti


Makarna çeşitleri arasından en çok spagettiyi seviyorum desem yalan olmaz. Özellikle salçalı soslusunu yaptığım spagettiyi ülkemizde tencereye sığmıyor diye kırma eğiliminde bulunuyorlar. Bana göre spagettinin farkı zaten burada :) Sizlere salçalı tarifini çok seviyorum dedim fakat bir değişiklik yapıp bu gün Sebzeli Spagetti yaptım ve tarifini paylaşmak istedim. Sizde değişiklik yapmak isterseniz işte Sebzeli Spagetti tarifi...
Sebzeli Spagetti
Malzemeler
•    350 gr. spagetti
•    ¾ çay bardağı zeytinyağı
•    1 adet kabak
•    1 adet havuç
•    1 adet kırmızı soğan
•    2 diş sarımsak
•    1 adet kırmızı biber
•    1 adet yeşil biber
•    Nane
•    Tuz
Yapılışı
1.    Spagettiyi paket üzerindeki pişirme süresine göre haşlayın.
2.    Sebzeleri iyice yıkadıktan sonra havucun kabuğunu soyup, kabağı kalın şeritler halinde doğrayın.
3.    Biberleri ve havucu ince şerit, kırmızı soğanı iri halka şeklinde kesin.
4.    Sarımsakları ince olarak doğrayıp geniş bir tavada sarımsak ve soğanları soteleyin.
5.    Biberleri ilave ederek, kabak ve havucu kaynar suda 5 dk. bekletip tavaya ekleyin.
6.    Tuz ile tatlandırıp ocaktan alın.
7.    Suyunu süzdürdüğünüz spagettiyi sebzelerle harmanlayın ve üzerini nane ile süsleyip servis yapın.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız